Sunday, May 6, 2012

~Kisah Hati~

Bismillah pembuka coretan....hahahaha..gelak dulu sebelum taip...xtaw nk buat ape dah kot sebenarnya...bgus betul aku dalam minggu nih memang duk umah fulltime...sepenuh masa dlm bilik...mengadap laptop on9 fb,on9 ym tgok utube dgr lgu..2 jelah kjenyer...haihh..smpai boleh naik jem otak nih...sampai bila nk mcm nih pon xtaw laaaa.....mengeluh..mengeluh..& mengeluh..itulah kerja kamu kn Hasanah..teruk betulll....bukan nk syukur dgn nikmat & peluang hidup yang Allah bg..asyik nk complain je taw....haizzz...


Kenapa aku jadi cm ni ek??huhuhu..kadang2 rasa mcm nk nangis je...tapi org xkn faham ape yang aku rasa...stress ke aku nih??huhu aku sendiri pon xtaw laaa....kalu diikutkn memang aku sgt2 stress...tpi sbb ape??tbe2 nk stresss?? huh! aku stress pon xtaw knp aku jdi cm niy....tpi kpla rasa berat sgt2....sgt2 bosan dgn semua nih..aku inginkan pembaharuan...ape 2??? sama mksd cm berhijrah kot....huhuhu....


Aku sunyi...tanpa teman bicara...aku sunyi tanpa teman bergurau senda...aku sunyi tanpa teman yang perihatin...sungguh aku rindukan saat2 bersama....rasa diri xkuat...aku hidup dalam keseorangan...sedangkan kalu diikutkan aku ni seorg yang periang..bnyak ckp...tpi bila aku kat sini aku seperti dilatih menjdi org matang...huhuhu..sgt2 lain rasa ini...kadang2 aku xxberani untuk bersuara..bukan kerana takut..tpi kerana hormat kepadanya....kepada mereka2 yang berada disampingku sekrang.....


Kurasa senyuman dulu hilang dari wajah...senyuman yang sekrang nih bukan senyuman yang ikhlas..bukan senyuman yang bahagia....dalam diam aku tersiksa...tpi aku xkuat nk luahkan kat org lain...hnya tulisan yang mampu kulakukan...fikiran aku betul2 tergangu..sdgkan aku inginkan perhatian seperti org lain..hahaha...cara ckp mcm xcukup perhatian kan?? tpi entahlah...betul la 2 kot.....aku hidup berdikari...walaupun family aku dekat,aku tetap juga rasa jauh..huhu..mungkin sbb sume dah berkeluarga.....segan pulak rasa nk pergi ziarah or dtg2 umh...huhu..rasa diri xdialu2kan.....


Rindu pada Arwah ayahda tercinta.....huhuhu..arwah ayah xpernh hadir dalam mimpiku...sayu hati bila dgr adik beradi lain mimpikan ayh...ank2 sdra mimpikan ayh...tpi aku??huhuhu....rindu yang xpernah terucap ini hanya untukmu ayah..semoga ayah bahagia disana....Hasanah janji jadi anak yang solehah....Al fatihah....buat ayahda tercinta....malam niy rasa mode ~>Rindu Ayah Sayang Mak..~


Hehehe,,,meleret..sampai xtaw nk cite ape...cuma menaip dari ape yang terlintas difikiran & apa yang dirasa dihati....sampai sini dulu..wallahu'alam....:')





No comments:

Post a Comment